Trwa ładowanie...
d46bdvh
27-03-2012 00:00

Kultura gier komputerowych

książka
Oceń jako pierwszy:
d46bdvh
Kultura gier komputerowych
Tytuł oryginalny

Game Cultures: Computer Games as New Media

Rok wydania
Autorzy
"__wlasne
Źródło: "__wlasne

Książka stanowi wprowadzenie do najważniejszych zagadnień i dyskusji, które mają wpływ na kształt dopiero powstającej dyscypliny badań nad grami. Autorzy analizują gry komputerowe w kontekście kulturoznawstwa i studiów nad mediami jako najpopularniejszą współczesną formę produkcji i konsumpcji nowych mediów.

Waga problematyki w obszarze kulturoznawstwa nie wymaga szerszego uzasadnienia: gra i zabawa plasują się w centrum kultury popularnej nastawionej na dostarczanie Erlebnis – doznań i przeżyć. (…) Książka jest ponadto znakomitym wprowadzeniem do technokultury, pokazuje, że uproszczeniem jest twierdzenie, iż technika wchłania kulturę, znamionując tym samym prymat technosfery: sprawności i kompetencji, nad logosferą – sferą wartości, sensów, znaczeń.
Z recenzji prof. dr hab. Kazimierza Krzysztofka

Temat jest niezwykle trudny, bowiem nie tylko relatywnie nowy, mało więc eksplorowany, ale także zmienny i wielowymiarowy. Skupia jak w soczewce współczesne problemy mediamorfozy.
Z recenzji prof. dr hab. Tomasza Gobana-Klasa

Kultura gier komputerowych
Numer ISBN

978-83-233-3078-3

Wymiary

170x230

Gatunek

Literatura popularnonaukowa,Psychologia,Socjologia

Oprawa

1

Liczba stron

212

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d46bdvh
d46bdvh
d46bdvh