Trwa ładowanie...
d104byw
16-08-2010 00:00

Kształcenie zintegrowane uczniów niesłyszących w teorii i praktyce edukacyjnej

książka
Oceń jako pierwszy:
d104byw
Kształcenie zintegrowane uczniów niesłyszących w teorii i praktyce edukacyjnej
Autorzy
ksiazki.wp.pl
Źródło: ksiazki.wp.pl

Zasada integracji treści kształcenia ułatwia nie tylko zrozumienie ustrukturowanej wiedzy i podstawowych technik pracy umysłowej, ale ma też znaczący wpływ na kształtowanie się trwałych zainteresowań, stanowiących źródło aktywności poznawczej dziecka. Ponadto sprzyja wykorzystywaniu różnorodnych metod nauczania, szczególnie tych aktywizujących, rozbudza motywację w przyswajaniu wiedzy i ćwiczy operatywność w zastosowaniu zdobytych wiadomości i umiejętności do rozwiązywania problemów o charakterze teoretycznym i praktycznym. Jej wyjątkową rolę dla wszechstronnego rozwoju dziecka podkreślają nie tylko pedagodzy, ale również psycholodzy, wyjaśniając, że czynności integrujące przekazywaną wiedzę uwzględniają i doskonalą umiejętność syntetycznego spojrzenia [...], ułatwiają opanowanie nowych treści, służą operatywności zdobytej wiedzy, a także aktywizują normalny stan czynnościowy mózgu, który ma zawsze charakter integracyjny.

Kształcenie zintegrowane uczniów niesłyszących w teorii i praktyce edukacyjnej
Numer ISBN

978-83-7587-300-9

Wymiary

160x235

Gatunek

Metodyka

Oprawa

1

Liczba stron

150

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d104byw
d104byw
d104byw