Kreowanie silnej marki
Autorzy |
Marketing bez tajemnic jest serią praktycznych poradników z poszczególnych dziedzin marketingu. Autorzy - pokazując rozwiązania sprawdzone w praktyce - tłumaczą, jak radzić sobie z konkretnymi problemami pojawiającymi się w firmie. Poradniki są adresowane do menedżerów, kadry kierowniczej, pracowników pionów marketingowych, studentów wyższych uczelni, słuchaczy kursów i szkoleń doskonalących umiejętności kierownicze i menedżerskie. Książka Kreowanie silnej marki pokazuje: czym są marka i produkt markowy, znaczenie marki dla przedsiębiorstwa, wartość marki i kapitał marki, budowanie silnej marki, model architektury marek, wizerunek marki i jego kształtowanie, rolę marek dla polskich konsumentów, błędy w zarządzaniu marką, polskość marek.
Numer ISBN | 978-83-208-1795-9 |
Wymiary | 145x205 |
Gatunek | Organizacja i zarządzanie |
Oprawa | 1 |
Liczba stron | 140 |
Podziel się opinią
Komentarze