Trwa ładowanie...
d13nigv
15-04-2010 00:00

Kreowanie silnej marki

książka
Oceń jako pierwszy:
d13nigv
Kreowanie silnej marki
Autorzy
Inne
Źródło: Inne

Marketing bez tajemnic jest serią praktycznych poradników z poszczególnych dziedzin marketingu. Autorzy - pokazując rozwiązania sprawdzone w praktyce - tłumaczą, jak radzić sobie z konkretnymi problemami pojawiającymi się w firmie. Poradniki są adresowane do menedżerów, kadry kierowniczej, pracowników pionów marketingowych, studentów wyższych uczelni, słuchaczy kursów i szkoleń doskonalących umiejętności kierownicze i menedżerskie. Książka Kreowanie silnej marki pokazuje: czym są marka i produkt markowy, znaczenie marki dla przedsiębiorstwa, wartość marki i kapitał marki, budowanie silnej marki, model architektury marek, wizerunek marki i jego kształtowanie, rolę marek dla polskich konsumentów, błędy w zarządzaniu marką, polskość marek.

Kreowanie silnej marki
Numer ISBN

978-83-208-1795-9

Wymiary

145x205

Gatunek

Organizacja i zarządzanie

Oprawa

1

Liczba stron

140

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d13nigv
d13nigv
d13nigv
d13nigv

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj