Trwa ładowanie...
d1z11d5
04-10-2010 00:00

Kreowanie marki. Przewodnik dla menedżerów

książka
Oceń jako pierwszy:
d1z11d5
Kreowanie marki. Przewodnik dla menedżerów
Tytuł oryginalny

Designing Brand Identity. An Essential Guide for the Branding Team

Autorzy
"__wlasne
Źródło: "__wlasne

Firmy, korporacje, organizacje, a także osoby indywidualne stale śledzą i badają oczekiwania rynku. Wciąż szukają nowych pomysłów, aby zaistnieć, a także wyeksponować swoją markę na zatłoczonym rynku lub odróżnić markę od konkurencji.

Niezależnie od tego, czy szukasz najlepszego sposobu wykreowania nowej marki, czy też chciałbyś odnowić, zmienić, poprawić wizerunek marki już istniejącej, ta książka bardzo ci pomoże. Wprowadzi cię w sprawdzony, pięciofazowy proces tworzenia i wdrażania efektywnej tożsamości marki, począwszy od badań i analizy, przez strategię marki, pracę nad projektem, tworzenie aplikacji, standardy tożsamości, aż po wdrożenie i zarządzanie. Znajdziesz tu najnowsze case studies opisujące renomowane światowe marki od Hermann Miller i General Electric po kampanię wyborczą Baracka Obamy, a także nowe trendy, takie jak zrównoważony rozwój czy sieci społecznościowe.

Kreowanie marki. Przewodnik dla menedżerów
Numer ISBN

978-83-01-16240-5

Wymiary

215x275

Gatunek

Biznes

Oprawa

3

Liczba stron

308

Podziel się opinią

1

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1z11d5
d1z11d5
d1z11d5