Trwa ładowanie...
d2jzmzk
10-03-2014 00:00

Kreatywność w reklamie

książka
Oceń jako pierwszy:
d2jzmzk
Kreatywność w reklamie
Rok wydania
Autorzy
"__wlasne
Źródło: "__wlasne

Jak pisać teksty reklamowe? Jak doskonalić swe umiejętności? Jak zaplanować innowację, oryginalną i twórczą reklamę, która przyczyniłaby się do sukcesu kampanii reklamowej?

To tylko wybrane zagadnienia, na które czytelnik znajdzie odpowiedź w niniejszej książce. Autorka, dzieląc się swoją wiedzą i bogatym doświadczeniem, przedstawia warsztat i narzędzia reklamotwórcy. Wykorzystując zarówno opis (modele, definicje, przykłady), jak i zabawę. Uczy skutecznego posługiwania się słowem, obrazem i muzyką w reklamie. Porusza także tematykę technik kreatywnych w reklamie, sposobów doskonalenia warsztatu copywritera, najnowszych tendencji kreatywnych w reklamie oraz problem zintegrowania reklamy z innymi elementami promocji w spójnym planie marketingowym. Książka zawiera dziesiątki przykładów z praktyki polskiej i zachodniej reklamy.

Każdy rozdział uzupełniają pytania do dyskusji, ćwiczenia oraz zadania kreatywne. Zamyka ją leksykon żargonu i slangu reklamowego. Pozycja przeznaczona jest dla studentów i uczniów szkół policealnych w dziedzinie marketingu i reklamy, studentów filologii oraz pracowników agencji reklamowych.

Kreatywność w reklamie
Numer ISBN

978-83-01-14392-3

Wymiary

165x235

Gatunek

Ekonomia,Poradniki

Oprawa

1

Liczba stron

248

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2jzmzk
d2jzmzk
d2jzmzk