Trwa ładowanie...
d3zjmmo
27-01-2011 00:00

Kontrowersje wokół marketingu w Polsce. Niepewnosć i zaufanie a zachowanie nabywców

książka
Oceń jako pierwszy:
d3zjmmo
Kontrowersje wokół marketingu w Polsce. Niepewnosć i zaufanie a zachowanie nabywców
Rok wydania
Autorzy
Inne
Źródło: Inne

Rozpoczęty w 2008 roku kryzys finansowy wywołał wiele niekorzystnych zjawisk w gospodarce światowej. Zjawiska te w dużym stopniu wpływają na sytuację gospodarczą Polski, a w konsekwencji kreują liczne problemy dla uczestników rynku - producentów, pośredników handlowych, nabywców. Wszystkie te podmioty, modyfikując swoje działania, stają się interesującym przedmiotem obserwacji i badań. Niniejsza publikacja ma na celu identyfikację wyłaniających się w tym obszarze nowych procesów i zjawisk oraz sposobów radzenia sobie z nimi.

Kontrowersje wokół marketingu w Polsce. Niepewnosć i zaufanie a zachowanie nabywców
Numer ISBN

978-83-614-0836-9

Wymiary

165x235

Gatunek

Ekonomia

Oprawa

1

Liczba stron

656

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3zjmmo
d3zjmmo
d3zjmmo