Trwa ładowanie...
df0jjzu
24-05-2012 00:00

Konsumpcja. Determinanty, teorie i modele

książka
Oceń jako pierwszy:
df0jjzu
Konsumpcja. Determinanty, teorie i modele
Autorzy
"__wlasne
Źródło: "__wlasne

Konsumpcja jest istotnym elementem składowym rzeczywistości społeczno-gospodarczej, uwarunkowanej splotem czynników, do których można zaliczyć m.in. globalizację podziału pracy i wiedzy, narastanie ryzyka gospodarczego i finansowego, zmiany demograficzne, a także wyłanianie się nowego porządku ekonomicznego i politycznego. Konsumpcja stała się jedną z ważniejszych kategorii nie tylko w ekonomii, ale także w innych dyscyplinach społecznych, szczególnie w socjologii, psychologii czy antropologii. Interdyscyplinarne ujęcie konsumpcji pozwala na zrozumienie preferencji i zachowań gospodarstw domowych podejmujących decyzje konsumpcyjne. Autor, widząc ogromną rolę konsumpcji we współczesnej gospodarce, omawia m.in. potrzeby konsumenta i sposoby ich zaspokajania, cechy gospodarstwa domowego, uwarunkowania konsumpcji, nowe trendy w zachowaniach współczesnych konsumentów, teorie konsumpcji oraz mierniki pomiaru konsumpcji.

Książka jest adresowana przede wszystkim do studentów kierunków ekonomicznych i socjologicznych, ale może być ona również przydatna studentom psychologii, dziennikarstwa, politologii, kulturoznawstwa, a także prawa i administracji. Zainteresuje ona słuchaczy studiów podyplomowych z zakresu zachowań indywidualnych podmiotów na rynku oraz menedżerów.

Konsumpcja. Determinanty, teorie i modele
Numer ISBN

978-83-208-2022-5

Wymiary

162x237

Gatunek

Organizacja i zarządzanie,Ekonomia,Biznes

Oprawa

1

Liczba stron

296

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
df0jjzu
df0jjzu
df0jjzu