Konsument i jego zachowania na rynku europejskim
Autorzy |
Rozwój rynku w Polsce sprawia, że coraz większe znaczenie mają analizy zachowań konsumentów oraz oceny tych zachowań. Autorzy pokazują w książce m.in.: rolę konsumpcji we współczesnej gospodarce, zachowania konsumentów oraz uwarunkowania tych zachowań na rynku europejskim, wpływ różnych czynników (ekonomicznych, społecznych, kulturowych, demograficznych) na postępowanie konsumentów, nowe tendencje w zachowaniach, kryteria wyodrębniania różnych grup konsumentów, metody modelowania i badania zachowań konsumentów na rynku europejskim. Książka jest przeznaczona dla pracowników naukowych zajmujących się badaniem rynku i zachowań konsumentów; studentów ekonomii, zarządzania, marketingu; słuchaczy studiów podyplomowych zainteresowanych zagadnieniami zachowań indywidualnych podmiotów konsumpcji.
Numer ISBN | 978-83-208-1891-8 |
Wymiary | 160x235 |
Gatunek | Organizacja i zarządzanie,Ekonomia |
Oprawa | 1 |
Liczba stron | 308 |
Podziel się opinią
Komentarze