Trwa ładowanie...
d3f2ned
03-10-2012 00:00

Konkurencyjny rynek medialny. Telewizja wobec nowych mediów

książka
Oceń jako pierwszy:
d3f2ned
Konkurencyjny rynek medialny. Telewizja wobec nowych mediów
Autorzy
Inne
Źródło: Inne

Funkcjonowanie i rozwój nowych mediów, podobnie jak nowych zjawisk i tendencji w mediach "tradycyjnych", oraz ich ocena i przewidywanie skutków to główny nurt w badaniach współczesnego medioznawstwa. I jest to w pełni zrozumiałe, gdyż jesteśmy świadkami zmian tak dynamicznych, iż często nie nadąża za nimi refleksja naukowa. Dlatego z wielkim uznaniem podejmuję się recenzji publikacji, która z racji swej problematyki poszerza dorobek polskiego medioznawstwa o nowe badania, analizy i teorie dotyczące nowych mediów o "tradycyjnej" telewizji.

Konkurencyjny rynek medialny. Telewizja wobec nowych mediów
Numer ISBN

978-83-7780-015-7

Wymiary

160x225

Gatunek

Media

Oprawa

1

Liczba stron

314

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3f2ned
d3f2ned
d3f2ned