Trwa ładowanie...
djlr2vk
djlr2vk

Koncentruj się!

książka
Oceń jako pierwszy:
Koncentruj się!
Tytuł oryginalny

Focus

Rok wydania
Autorzy
83-7255-377-7_8184_F.jpg
Inne

Wybitny znawca strategicznego marketingu i reklamy wziął tym razem na celownik kilka mitów i modnych haseł związanych z teorią i praktyką zarządzania. Głównym motywem książki jest krytyka tendencji do "rozmywania granic" biznesu, rozpraszania korporacyjnych zasobów na liczne, często odległe od siebie obszary działań. Ries proroczo przewiduje kryzys azjatyckich konglomeratów, bezlitośnie krytykuje ślepe zamiłowanie do dywersyfikacji, wyśmiewa się z bałwochwalczego kultu "konwergencji" w firmach technologicznych - wszystko to w świetnym polemicznym stylu; wsparte solidną bazą liczb, przykładów i argumentów.

Koncentruj się!
Numer ISBN

83-7255-377-7

Wymiary

140x200

Gatunek

Organizacja i zarządzanie,Poradniki

Oprawa

1

Liczba stron

441

Podziel się opinią

Share
djlr2vk
djlr2vk
djlr2vk
djlr2vk