Koncentruj się!
Tytuł oryginalny | Focus |
Rok wydania | 1999-01-01 |
Autorzy |
Wybitny znawca strategicznego marketingu i reklamy wziął tym razem na celownik kilka mitów i modnych haseł związanych z teorią i praktyką zarządzania. Głównym motywem książki jest krytyka tendencji do "rozmywania granic" biznesu, rozpraszania korporacyjnych zasobów na liczne, często odległe od siebie obszary działań. Ries proroczo przewiduje kryzys azjatyckich konglomeratów, bezlitośnie krytykuje ślepe zamiłowanie do dywersyfikacji, wyśmiewa się z bałwochwalczego kultu "konwergencji" w firmach technologicznych - wszystko to w świetnym polemicznym stylu; wsparte solidną bazą liczb, przykładów i argumentów.
Numer ISBN | 83-7255-377-7 |
Wymiary | 140x200 |
Gatunek | Organizacja i zarządzanie,Poradniki |
Oprawa | 1 |
Liczba stron | 441 |
Podziel się opinią
Komentarze