Trwa ładowanie...
d20gwkx
11-12-2012 00:00

Komunikacja w mediach społecznościowych

książka
Oceń jako pierwszy:
d20gwkx
Komunikacja w mediach społecznościowych
Autorzy
Inne
Źródło: Inne

„Komunikacja w mediach społecznościowych” omawia fenomen social mediów oraz nowych form komunikowania, jakie wytworzyły się w procesie ich dynamicznego rozwoju. Obok naukowych teorii przedstawione zostały przykłady praktyczne, wyjęte wprost z tętniącego życiem wirtualnego świata. To w dużej mierze serwisy społecznościowe i skupione wokół nich e-społeczności budują potęgę internetu, tworząc silną dialogiczność, przejawiającą się w ciągłej zamianie ról nadawcy i odbiorcy. Wypełnianie przez internautów różnego rodzaju witryn społecznościowych treścią nie tylko buduje potężne repozytorium wiedzy, ale pozwala również na tworzenie nowych jakości w komunikowaniu. Książka skierowana jest do badaczy mediów, humanistów zainteresowanych nowoczesnymi typami komunikacji oraz specjalistów e-marketingu i e-PR, którzy chcieliby w sposób bardziej świadomy wykorzystywać social media do celów biznesowych. Książka powinna zainteresować również wszystkich tych, którzy z ciekawością przyglądają się kierunkom ewolucji
współczesnego społeczeństwa.

Komunikacja w mediach społecznościowych
Numer ISBN

978-83-7722-418-2

Wymiary

145x215

Gatunek

Media,Literatura popularnonaukowa,Psychologia,Socjologia

Oprawa

7

Liczba stron

210

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d20gwkx
d20gwkx
d20gwkx