Trwa ładowanie...
d2hhrd9
15-04-2010 00:00

Kompendium wiedzy o marketingu

książka
Oceń jako pierwszy:
d2hhrd9
Kompendium wiedzy o marketingu
Autorzy
Inne
Źródło: Inne

Podręcznik-leksykon zawiera podstawową wiedzę o marketingu, przedstawioną w jasny i zrozumiały dla każdego czytelnika sposób. Autorzy znakomicie łączą w nim prostotę wykładu z profesjonalną wiedzą. Książka zawiera syntetyczne omówienie takich zagadnień, jak: uwarunkowania działań marketingowych, zachowania nabywców, instrumenty i strategie marketingowe. Zawiera również słowniczek pojęć i indeks rzeczowy. Na marginesach zamieszczono hasła, krótkie definicje i informacje dodatkowe.

Pozycja stanowi znakomitą podstawę do dalszej nauki, osobom niezwiązanym z marketingiem pomaga w zrozumieniu działań marketingowych, może też być znakomitym repetytorium systematyzującym wiedzę przed egzaminami.

Kompendium wiedzy o marketingu
Numer ISBN

978-83-01-14837-9

Wymiary

140x205

Gatunek

Organizacja i zarządzanie

Oprawa

1

Liczba stron

360

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2hhrd9
d2hhrd9
d2hhrd9