Trwa ładowanie...
d2vp7i3
15-04-2010 00:00

Klucz do marketingu

książka
Oceń jako pierwszy:
d2vp7i3
Klucz do marketingu
Autorzy
Inne
Źródło: Inne

Na czym polega marketing relacji? Co to jest marketing ambientowy? Kim był Michael Porter?

Nie musisz już przeszukiwać internetu i wertować wielu podręczników.

Klucz do marketingu w przystępny i rzetelny sposób opisuje 500 pojęć, terminów i teorii dotyczących najmłodszej z dyscyplin związanych z zarządzaniem - marketingiem. Wyjaśnia, że marketing, który spośród wszystkich dyscyplin wchodzących w skład nauk ekonomicznych cieszy się najgorszą opinią, gdyż kojarzy się z wprowadzaniem ludzi w błąd i manipulacją, w rzeczywistości odwołuje się do zasad etycznych, które często łamane są przez ludzi nie związanych z tą dziedziną.

Autorzy wzięli pod uwagę obecnie stosowaną terminologię i będący w powszechnym użyciu w środowisku marketingu żargon wykorzystywany w firmach na całym świecie. Zaprezentowali aktualny stan wiedzy a w szczególności skoncentrowali się na praktycznym jej wykorzystaniu. Korzystanie z książki ułatwia alfabetyczny układ haseł.

Klucz do marketingu
Numer ISBN

978-83-01-15448-6

Wymiary

140x205

Gatunek

Organizacja i zarządzanie,Ekonomia

Oprawa

1

Liczba stron

352

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2vp7i3
d2vp7i3
d2vp7i3