Klient anielski czy diabelski? Odkryj, który jest który?
Tytuł oryginalny | Angel Customers & Demon Customers: Discover Which Is Which, and Turbo-Charge Your Stock |
Autorzy |
Czy wśród twoich klientów są demony? Wielu ludzi biznesu twierdzi, że wszyscy ich klienci są dochodowi, ale prawie nigdy nie mają racji.
Czy potrafisz wskazać anioły pośród swoich klientów - tych, którzy robią najwięcej dla akcji twojej spółki? Wielu ludzi biznesu twierdzi, że potrafi, ale prawie zawsze wskazują tych niewłaściwych.
Nigdy nie czytałeś takiej książki, na temat klientów, jak ta. Posiada ona potencjał pozwalający na dokonanie radykalnych zmian w twojej firmie - spektakularnej poprawy dochodowości i zwiększenia cen akcji - bez konieczności dokonywania zwolnień i restrukturyzacji. Wiesz już, albo z łatwością możesz się dowiedzieć, co jest ci potrzebne. Teraz tylko naucz się z tego korzystać.
Numer ISBN | 978-83-606-5213-8 |
Wymiary | 140x225 |
Gatunek | Poradniki |
Oprawa | 1 |
Liczba stron | 272 |
Podziel się opinią
Komentarze