Kanały marketingowe
Tytuł oryginalny | Marketing Channels |
Rok wydania | 2002-08-12 |
Autorzy |
Kanały marketingowe to zbiory wzajemnie na siebie oddziałujących organizacji zaangażowanych w proces dostarczania produktów i usług do końcowego użytkownika.
W procesie tym chodzi nie tylko o zaspokojenie popytu konsumentów na produkty i usługi dostarczane w odpowiednim miejscu, czasie, w odpowiedniej ilości, jakości i po odpowiedniej cenie, ale także o stymulowanie tego popytu poprzez działania promocyjne członków kanału (producentów, hurtowników, detalistów i innych pośredników handlowych).
W zarządzaniu kanałami marketingowymi kładzie się nacisk na zaspokojenie potrzeb użytkowników końcowych, a jednocześnie na efektywność działania poszczególnych członków kanału oraz kanału jako całości.
Numer ISBN | 83-01-13739-8 |
Wymiary | 175x250 |
Gatunek | Organizacja i zarządzanie |
Oprawa | 1 |
Liczba stron | 652 |
Podziel się opinią
Komentarze