Trwa ładowanie...
d1edsxa
15-04-2010 00:00

Kanały marketingowe

książka
Oceń jako pierwszy:
d1edsxa
Kanały marketingowe
Tytuł oryginalny

Marketing Channels

Rok wydania
Autorzy
Inne
Źródło: Inne

Kanały marketingowe to zbiory wzajemnie na siebie oddziałujących organizacji zaangażowanych w proces dostarczania produktów i usług do końcowego użytkownika.
W procesie tym chodzi nie tylko o zaspokojenie popytu konsumentów na produkty i usługi dostarczane w odpowiednim miejscu, czasie, w odpowiedniej ilości, jakości i po odpowiedniej cenie, ale także o stymulowanie tego popytu poprzez działania promocyjne członków kanału (producentów, hurtowników, detalistów i innych pośredników handlowych).

W zarządzaniu kanałami marketingowymi kładzie się nacisk na zaspokojenie potrzeb użytkowników końcowych, a jednocześnie na efektywność działania poszczególnych członków kanału oraz kanału jako całości.

Kanały marketingowe
Numer ISBN

83-01-13739-8

Wymiary

175x250

Gatunek

Organizacja i zarządzanie

Oprawa

1

Liczba stron

652

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1edsxa
d1edsxa
d1edsxa