Trwa ładowanie...
d1cl55m
18-10-2013 00:00

Jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie ludzi w epoce cyfrowej

książka
Oceń jako pierwszy:
d1cl55m
Jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie ludzi w epoce cyfrowej
Tytuł oryginalny

How to Win Friends and Influence People in the Digital Age

Rok wydania
Autorzy
"__wlasne
Źródło: "__wlasne

Ciągle powstają nowe możliwości komunikacji. Dzięki Jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie ludzi w epoce cyfrowej nauczysz się lepszego wykorzystywania dostępnych narzędzi.

Bezcenne rady Dale’a Carnegie’ego od ponad 75 lat prowadzą miliony czytelników po szczeblach sukcesów w życiu zawodowym i osobistym. Teraz ta pierwsza, i jak dotąd najlepsza, książka z zakresu komunikacji międzyludzkiej adaptowana została do ery cyfrowej czasów współczesnych. W dzisiejszym świecie coraz częściej komunikujemy się za pośrednictwem łącz i monitorów, a lekcje Carnegie’ego nie tylko przetrwały, ale jeszcze nabrały wartości. Sam Carnegie nie był w stanie przewidzieć lawinowego rozwoju technik komunikacyjnych, ale w cyfrowym świecie okazuje się mądrym i zdumiewająco pomocnym nauczycielem. Aby pokazać mnogość sposobów zastosowań jego nauk, Dale Carnegie & Associates Inc., przetworzyło je i dopasowało do trudnej epoki cyfrowej. Porozumiewamy się dzisiaj szybciej i innymi technikami, lecz mimo upływu czasu rady Carnegie’ego na temat komunikacji, przywództwa i współpracy nadal pozostają bezcenne. W gabinecie Warrena Buffetta wisi tylko jeden dyplom - stwierdzający ukończenie szkolenia Dale Carnegie
Training. Lee Iacocca twierdzi, że dzięki Carnegie’emu zyskał odwagę do publicznych wystąpień. Scott Adams, twórca Dilberta, uznał nauki Carnegie’ego za „rewolucjonizujące życie”.

Jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie ludzi w epoce cyfrowej
Numer ISBN

978-83-62304-19-6

Wymiary

115x180

Gatunek

Humanistyka,Psychologia,Poradniki,Humanistyka,Psychologia,Poradniki

Oprawa

1

Liczba stron

296

Inne wydania

Warszawa - 2012-09-19

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1cl55m
d1cl55m
d1cl55m
d1cl55m

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj