Trwa ładowanie...
d3g94jt
04-02-2020 00:31

Jak wygrać każde negocjacje. Nie podnosząc głosu, nie tracąc zimnej krwi i nie wybuchając gniewem

książka
Oceń jako pierwszy:
d3g94jt
Jak wygrać każde negocjacje. Nie podnosząc głosu, nie tracąc zimnej krwi i nie wybuchając gniewem
Tytuł oryginalny

HOW TO WIN ANY NEGOTIATION.

Forma wydania

Książka

Rok wydania
Autorzy
Kategoria
Wydawnictwo
Materiały prasowe
Źródło: Materiały prasowe

Dobry negocjator to ktoś, kto potrafi rozwiązywać złożone problemy i osiągać twarde rezultaty, nie wytaczając ciężkiej artylerii. Robert Mayer sprawnie i z gracją wprowadzi cię na drogę dobrych negocjacji. Odkryje przed tobą potężne narzędzia negocjatora, korzystając z:

- najnowszej wiedzy w dziedzinach: psychologii, lingwistyki, adwokatury sądowej, sprzedaży i komunikacji,

- własnego doświadczenia w potyczkach z ponad dwustoma mistrzami negocjacji na całym świecie,

- historii spraw klientów, których reprezentował tysiące w trakcie swojej wieloletniej kariery prawniczej.

Robert Mayer podpowie ci, jakie taktyki się sprawdzają, a jakie nie. Z tej książki dowiesz się, co robić, gdy czujesz, że uderzasz głową w mur, gdy twoje propozycje są odrzucane raz za razem i gdy spotykasz się z wrogością i gniewem. Znajdziesz tu wskazówki i opisane kolejne kroki w 35 powszechnych sytuacjach negocjacyjnych, od kupowania samochodu do wynajmowania apartamentu, ściągania należności, zawierania umowy franczyzy i wychodzenia z długów. Poznasz wymówki dłużników i zagrywki sprzedawców. Dowiesz się, jak uzyskać duże zniżki tam, gdzie ceny oficjalnie nie są do negocjacji.

Znajdziesz tu omówienie takich zagadnień, jak:

- zakotwiczanie: podawanie informacji, które oponent wykorzysta jak swoje własne,

- gra pozorów: sterowanie pierwszym wrażeniem i zaspokajanie ego oponenta,

- psychologia obniżek, niskich rat i promocji,

- perswazyjne słuchanie: pytania nakierowujące i kontrolowanie rozmowy,

- taktyczne zalety i wady kanałów komunikacji: telefon, pismo, spotkanie,

- dobijanie targu: jak wygrać z kupiecką mentalnością,

- rozstrzyganie sporów przez mediację i negocjowanie ugody w sądzie.

Spójrz na rzeczywistość oczami oponenta: sprzedawcy, dłużnika, wierzyciela, pracodawcy, kontrahenta czy agenta ubezpieczeniowego. Przekonuj go, mówiąc jego wewnętrznym głosem. Graj twardo, budując więź sympatii. Nie ulegaj, nawet gdy czujesz się bezsilny i spotykasz się z wrogością. Oto filozofia Roberta Mayera, prawnika prawników, który reprezentował Mohammeda Ali, rząd Wenezueli i tysiące innych dużych i małych, sławnych i niesławnych klientów.

Larry King nazywa Roberta Mayera „prawnikiem prawników”. Mayer udzielił w radiu i telewizji ponad 130 wywiadów. To weteran prawa i doskonały negocjator. Mayer i jego firma reprezentują klientów zarówno dużych (takich jak rządy państw, w tym Wenezueli, na rzecz której Mayer negocjował warunki pierwszego w Ameryce Łacińskiej meczu bokserskiego wagi ciężkiej), jak i małych, sławnych (w tym najbardziej znanych aktorów i sportowców Ameryki) i nieznanych.

Mayer zmierzył się także z ponad dwustoma mistrzami negocjacji na całym świecie, włączając w to kupców na legendarnych ulicach i bazarach Bombaju, Stambułu, Kairu i Szanghaju. Poznanymi dzięki tym doświadczeniom trikami i taktykami dzieli się z podróżnikami, którzy chcą spróbować swoich sił, negocjując zakupy na rynkach w najdalszych zakątkach świata.

Prowadzi również warsztaty i seminaria z negocjacji na Uniwersytecie Kalifornijskim w Los Angeles, Uniwersytecie Południowej Kalifornii oraz na Uniwersytetach Tulane i Pepperdine. Oprócz studentów uczestnikami jego warsztatów są przedstawiciele najwyższych władz, korporacji i stowarzyszeń zawodowych.

Jak wygrać każde negocjacje. Nie podnosząc głosu, nie tracąc zimnej krwi i nie wybuchając gniewem
Numer ISBN

978-83-8087-588-3

Wymiary

158x233

Oprawa

miękka ze skrzydełkami

Liczba stron

336

Język

polski

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3g94jt
d3g94jt
d3g94jt
d3g94jt
d3g94jt

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj