Jak mówić, by nas słuchano. Psychologia pozytywnej komunikacji
Rok wydania | 2009 |
Autorzy |
Znana i ceniona autorka oraz jedna z najciekawszych postaci rynku szkoleniowego Iwona Majewska-Opiełka tym razem dzieli się z nami wiedzą na temat pozytywnej komunikacji.
W książce znajdziesz rzetelną, podaną w przystępny sposób wiedzę na ten temat, która sprawi, że nasze relacje z drugim człowiekiem będą pełniejsze.
- Podstawy pozytywnej komunikacji
- Wiedza na temat konstruowania czytelnego przekazu
- Podstawowe informacje o cechach dobrego słuchacza Świetna książka o tym, jak skutecznie komunikować się z innymi ludźmi.
Autorka w przystępny sposób zgłębia tajniki interesującego sposobu mówienia i wyjaśnia, jak sprawić, by nasz przekaz nie nużył odbiorcy. Zwraca też uwagę Czytelnika na to, że ważne jest nie tylko to, jak się mówi, ale również to, jak się słucha innych osób.
Książka ta to nieoceniona pomoc dla wszystkich, którzy pragną opanować bądź udoskonalić swoje zdolności oratorskie, na przykład szkoleniowców czy wykładowców.
Numer ISBN | 978-83-7489-259-9 |
Wymiary | 135x165 |
Gatunek | Poradniki,Poradniki |
Oprawa | 1 |
Liczba stron | 172 |
Inne wydania | Sopot - 2012-07-16 |
Podziel się opinią
Komentarze