Trwa ładowanie...
d1vyubf
15-04-2010 00:00

Interwencjonizm, czyli władza a rynek

książka
Oceń jako pierwszy:
d1vyubf
Interwencjonizm, czyli władza a rynek
Autorzy
Inne
Źródło: Inne

Konsumenci nie są wszechwiedzący, ale dysponują bezpośrednimi sposobami uzyskania wiedzy. Kupują pewien produkt żywnościowy na śniadanie, lecz im nie smakuje, więc go więcej nie kupią. Kupują samochód pewnej marki, lecz nie jeździ nim się wystarczająco dobrze, więc kupią inny. W obu przypadkach dzielą się ze znajomymi swoją nowo nabytą wiedzą. Inni konsumenci wspierają finansowo organizacje konsumenckie, które im mogą doradzać lub ich ostrzegać. Lecz we wszystkich przypadkach konsumenci mogą skorzystać z bezpośredniego testu jakości produktów w postaci wyników ich użytkowania. Firma, która zaspokaja potrzeby konsumentów, rozwija się i prosperuje, a firma, które temu zadaniu nie może sprostać, wypada z interesu.

Interwencjonizm, czyli władza a rynek
Numer ISBN

978-83-89812-38-4

Wymiary

140x200

Gatunek

Organizacja i zarządzanie,Ekonomia

Oprawa

1

Liczba stron

364

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1vyubf
d1vyubf
d1vyubf