Inteligentny emocjonalnie menedżer
Tytuł oryginalny | The Emotionally Intelligent Manager |
Autorzy |
Od zawsze byliśmy uczeni, że wobec emocji należy zachować ostrożność. Wyrażanie uczuć w miejscu pracy uważa się na ogół za zachowanie nieprofesjonalne. David R. Caruso i Peter Salovey obalają ten pogląd. Ich zdaniem emocje stanowią integralną część myślenia, rozumowania i inteligencji. Że to do stopnia rozwinięcia czterech związanych z nimi umiejętności – rozpoznawania uczuć, wykorzystywania ich do usprawnienia procesu myślenia, rozumienie ich oraz zarządzania nimi – zależy nasz zawodowy sukces. I nie ma tu znaczenia, czy jesteśmy menedżerami, dyrektorami czy szeregowymi członkami zespołu.
Numer ISBN | 978-83-7510-243-7 |
Wymiary | 155x230 |
Gatunek | Psychologia |
Oprawa | 6 |
Liczba stron | 304 |
Podziel się opinią
Komentarze