Innowacje. Następny krok Wykorzystanie teorii innowacji w przewidywaniu zmian na rynku
Tytuł oryginalny | Seeing What's Next |
Rok wydania | 2004 |
Autorzy |
Innowacje. Następny krok opiera się na sprawdzonych teoriach nakreślonych we wcześniejszych pracach Christensena. Autorzy uzasadniają dlaczego przy użyciu tych teorii nawet w oparciu o niepewne informacje, można przewidzieć, jak potoczą się losy danej branży i dzięki tej prognozie podjąć mądrzejsze decyzje.
Posługując się dogłębnymi studiami branż – komunikacji lotniczej, szkolnictwa, elektroniki półprzewodnikowej i telekomunikacji. Książka szkicuje analityczny model i dostarcza praktyczne diagnozy oraz metody, które pozwolą osobom podejmującym decyzje:
Wskazać prowadzące do zmian branży firmy albo modele działalności na długo przed tym, jak rynki i eksperci zauważą, że coś się święci.
Przewidzieć, kto zwycięży, a kto przegra w bezpośrednich starciach konkurencji.
Ocenić, czy konkretne decyzje firmy zwiększą, czy zmniejszą jej szanse na sukces.
Ze swoim unikalnym spojrzeniem na zmiany rynku Innowacje. Następny krok pomoże każdemu, kto ma swój udział w sukcesach firmy, dostrzec przyszłość wyraźniej i zastosować wizjonerską teorię innowacji we własnej pracy.
Numer ISBN | 978-83-606-5292-3 |
Wymiary | 155x235 |
Gatunek | Poradniki,Biznes |
Oprawa | 7 |
Liczba stron | 380 |
Podziel się opinią
Komentarze