Hoshin kanri. Japońska metoda strategicznego zarządzania jakością w Polsce
Rok wydania | 2011 |
Autorzy |
Hoshin kanri jest japońską metodą zarządzania skupiającą się jednocześnie na nadawaniu firmie strategicznego kierunku i ciągłym doskonaleniu zarządzania operacyjnego. Autorzy, dr Marek Ćwiklicki i dr Hubert Obora, scharakteryzowali tę metodę zarządzania, pokazali jej powiązania z innymi metodami, przedstawili procedurę wdrażania tej metody oraz najpopularniejsze zagraniczne modele hoshin kanri. Wiele miejsca poświęcono też polskiemu modelowi metody hoshin kanri w świetle badań przeprowadzonych przez autorów, a także adaptacji hoshin kanri w japońskich przedsiębiorstwach działających w Polsce.
Książka jest przeznaczona dla praktyków zarządzania, menedżerów i przedsiębiorców, a także studentów zarządzania oraz słuchaczy studiów podyplomowych pogłębiających wiedzę z zakresu strategicznego zarządzania jakością.
Numer ISBN | 978-83-208-1966-3 |
Wymiary | 160x240 |
Gatunek | Organizacja i zarządzanie,Ekonomia,Biznes |
Oprawa | 6 |
Liczba stron | 184 |
Podziel się opinią
Komentarze