Homo videns. Telewizja i postmyślenie
Autorzy |
Książka jest spojrzeniem na człowieka żyjącego w czasach rewolucji multimedialnej. Autor analizuje wpływ telewizji na życie człowieka, zwłaszcza w sferze polityki i demokracji. Omawia dominację tego, co widzialne, nad tym, co zrozumiałe. Porusza problem formowania się opinii publicznej i rolę sondaży opinii publicznej, wpływu telewizji na wyborców i rządzących, a także na uprawianie polityki. Telewizja jest dla niego nie tylko środkiem komunikacji, lecz także narzędziem, które tworzy nowy typ istoty ludzkiej - homo videns.
Książka kończy się Aneksem, który autor wprowadził do drugiego wydania włoskiego pod wpływem polemik i dyskusji, jakie toczyły się w świecie nauki zachodniej po opublikowaniu jej pierwszego wydania.
Numer ISBN | 978-83-235-0398-9 |
Wymiary | 135x205 |
Gatunek | Psychologia |
Oprawa | 1 |
Liczba stron | 132 |
Podziel się opinią
Komentarze