Grube ryby polskiego biznesu bez autoryzacji
Rok wydania | 2010 |
Autorzy |
Zaskakująca książka w której autor odsłania kulisy karier i życiowe perypetie znanych polskich biznesmenów i menedżerów. Są wśród nich, zarówno grynderzy, którzy zaczynali biznes w trudnych czasach raczkującego kapitalizmu, jak i pokolenie menadżerów - "młodych wilków”. Jedni i drudzy przyciśnięci do ściany przez doświadczonego dziennikarza ujawniają nieznane fakty i epizody swoich karier i życia prywatnego. Mówią wprost o popełnionych błędach i wyciągniętych nauczkach. Podpowiadają, jak zdobyć ów pierwszy milion. Każdy ma własną receptę. Zbigniew Jakubas mówi o farcie, Jan Wejchert o intuicji, Roman Karkosik o pracy. Obalają mity, łamią stereotypy. Andrzej Czernecki rozwiewa mit o pucybucie. Jędrzej Wittchen radzi nie walczyć z nurtem rzeki. Ponad 40 zaskakujących historii, obfitujących w nieznane fakty, zabawne epizody, nietypowe, niekiedy wręcz tragiczne zdarzenia i zaskakujące sytuacje, które towarzyszyły im w drodze na biznesowe Himalaje. Andrzej Klesyk (PZU) opowie o serwerach w kościele, tajnych
rozmowach z Eureko w Bristolu i wyrecytuje Henryka Sienkiewicza zaś Paweł Olechnowicz (Lotos) - Gałczyńskiego. Wiesław Wojas powie o skakaniu przez skórę, Barbara Komorowska (Bakoma) – o babskim hotelu a Tadeusz Winkowski - o własnej wersji oscylatora. A wszystko to na luzie, bez spinek, krawatów i... autoryzacji. Po raz pierwszy “rekiny biznesu” mówią wprost o swoich słabościach, pasjach, zamiłowaniach. Ba! Opowiadają nawet swoje sny!
Numer ISBN | 978-83-89632-61-6 |
Wymiary | 170x240 |
Gatunek | Biznes,Wywiady |
Oprawa | 8 |
Liczba stron | 356 |
Podziel się opinią
Komentarze