Trwa ładowanie...
d24btyc
03-02-2020 15:00

Gamedec. Granica rzeczywistości

książka
Oceń jako pierwszy:
d24btyc
Gamedec. Granica rzeczywistości
Forma wydania

Książka

Rok wydania
Autorzy
Wydawnictwo
Seria
Materiały prasowe
Źródło: Materiały prasowe

Pierwsza część 5-tomowego cyklu "GAMEDEC". „Detection Ends Case”, zwykł był mawiać Sam Hawthorne, jeden z najlepszych detektywów działających w wirtualiach w połowie lat osiemdziesiątych XXII wieku. Gdy zginął w niewyjaśnionych okolicznościach, jego przyjaciele umieścili na holograficznym nagrobku napis: „Sam «DEC» Hawthorne. Nigdy nie zapomnimy”. Od tej pory solverzy, czyli detektywi działający w grach, zaczęli siebie nazywać gameDECami. Oto historia jednego z nich. Koniec XXII wieku. Ludzie żyją w miastach-klatkach oddzielonych od agresywnego ekosystemu barierami ABB. Światem rządzą korporacje, choć zwykły obywatel tego nie zauważa. Wielu spędza czas w światach sensorycznych – grach dających wrażenie pełnego uczestnictwa. Gdzie przebywają ludzie, pojawiają się kłopoty. A gdy kłopoty dotyczą sieci, potrzebny jest nie policjant, ale gamedec – detektyw od gier. Taki jak Torkil Aymore z Warsaw City.

Gamedec. Granica rzeczywistości
Numer ISBN

978-83-8062-079-7

Wymiary

132x202

Oprawa

miękka ze skrzydełkami

Liczba stron

504

Język

polski

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d24btyc
d24btyc
d24btyc
d24btyc