Trwa ładowanie...
d1pf88n
15-04-2010 00:00

Fast food dla mózgu czyli telewizja i okolice

książka
Oceń jako pierwszy:
d1pf88n
Fast food dla mózgu czyli telewizja i okolice
Autorzy
Wydawnictwo
Inne
Źródło: Inne

W ostatnich dziesięcioleciach telewizja odegrała zasadniczą rolę w rewolucji, która dokonała się w dziedzinie środków przekazu. Dla wielu rodzin jest dziś podstawowym źródłem bieżących wiadomości, wiedzy i rozrywki, kształtuje opinie, postawy i system wartości. Zajmuje w naszym życiu nie tylko dużo miejsca, lecz przede wszystkim zajmuje miejsce ważne. Stawia przed nami coraz większe wyzwania. Dlatego konieczne jest, aby posiadać przynajmniej praktyczną wiedzę o wpływie, jaki wywiera na jednostki i społeczeństwo. Rozważenie wpływu telewizji, zwłaszcza negatywnego, może ustrzec nas samych i innych przed ryzykiem bezkrytycznego pochłaniania ciągu migotliwych obrazów, a w konsekwencji - przed groźbą sterowania przez telewizję naszymi emocjami, myślami oraz czynami.

Autor pragnie zachęcić do postawienia sobie pytania o stosunek do telewizyjnej maszyny i pomóc w tworzeniu doń zdrowej relacji. Dzięki temu łatwiej nam będzie dokonać świadomego wyboru miejsca telewizji w naszym życiu.

Fast food dla mózgu czyli telewizja i okolice
Numer ISBN

83-912429-7-8

Wymiary

130x200

Gatunek

Poradniki

Oprawa

1

Liczba stron

112

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1pf88n
d1pf88n
d1pf88n