15-04-2010 00:00
Etyka mediów
książka
Oceń jako pierwszy:
Etyka mediów
Autorzy |
Źródło: Inne
Normy etyczne funkcjonowania mediów są w zasadzie znane. Podają je liczne podręczniki i kodeksy etyki dziennikarskiej. Celem niniejszej pracy jest wskazanie trudności, na jakie napotyka realizacja tych norm w praktyce. Co ważne, etyka mediów nie może sprowadzać się jedynie do zbioru zasad. Przy ich ustalaniu i ocenie skuteczności należy wziąć pod uwagę przemiany, jakim podlegają media w wyniku konieczności dostosowania się do gwałtownych przemian całego społeczeństwa, a także rewolucję technologiczną w samych mediach. W książce autor stara się nie eksponować różnic pomiędzy mediami komercyjnymi a publicznymi.
Etyka mediów
Numer ISBN | 978-83-7251-865-1 |
Wymiary | 170x240 |
Gatunek | Psychologia |
Oprawa | 1 |
Liczba stron | 144 |
Podziel się opinią
Komentarze
Trwa ładowanie
.
.
.