Trwa ładowanie...
d3jghw3
25-06-2013 00:00

Dziecko u progu edukacji przedmiotowej. Studium teoretyczno-empiryczne

książka
Oceń jako pierwszy:
d3jghw3
Dziecko u progu edukacji przedmiotowej. Studium teoretyczno-empiryczne
Rok wydania
Autorzy
Wydawnictwo
Inne
Źródło: Inne

Książka stanowi ogląd teoretyczno-empiryczny procesu adaptacji dzieci do wymagań edukacji przedmiotowej. Składa się z dwóch zasadniczych części. Pierwsza stanowi analizę o charakterze teoretycznym i rekonstrukcyjnym zasadniczego problemu. Na tle rozważań nad sensem i znaczeniem adaptacji, podjętych w interdyscyplinarnym kontekście, dokonano opisu mechanizmu adaptacji prorozwojowej i jego uwarunkowań. Jednocześnie ukazano dzieciństwo, jako okres najbardziej sprzyjający dla procesu gromadzenia doświadczeń adaptacyjnych, dzięki nieograniczonym wówczas możliwościom centralnego układu nerwowego. Ponadto, wyeksponowano wagę edukacji szkolnej w kontekście progu między edukacją elementarną a edukacją przedmiotową, ukazując znaczenie jakości uprzednich doświadczeń szkolnych, wyniesionych z etapu edukacji zintegrowanej dla pełnienia roli ucznia na kolejnym szczeblu nauczania.

Dziecko u progu edukacji przedmiotowej. Studium teoretyczno-empiryczne
Numer ISBN

978-83-232-2560-7

Wymiary

240x170

Gatunek

Rodzina, macierzyństwo i wychowanie,Psychologia

Oprawa

1

Liczba stron

362

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3jghw3
d3jghw3
d3jghw3