Dwukropek: nowa marka wydawnicza od Grupy MAC S.A.
Dwukropek to nowa marka wydawnicza utworzona przez Grupę MAC S.A., czołowego polskiego wydawcę, znanego dotychczas z takich marek, jak MAC Edukacja i Juka.
Dwukropek to nowa marka wydawnicza utworzona przez Grupę MAC S.A., czołowego polskiego wydawcę, znanego dotychczas z takich marek, jak MAC Edukacja i Juka.
– Dwukropek zaprasza wszystkich młodych miłośników literatury w podróż pełną dobrej zabawy, fantastycznych przygód, tajemnic i… strachów! Zachęcamy do zapoznania się z najnowszą ofertą wydawnictwa dla dzieci i młodzieży – mówi Jacek Cukrowicz, odpowiedzialny za markę Dwukropek.
W związku z rosnącą popularnością publikacji, wydawnictwo stworzyło nową markę pod nazwą Dwukropek, w ramach której będzie ukazywała się literatura dla najmłodszych. - I wbrew powszechnemu przekonaniu, że nie należy oceniać książek po okładce, zdarza nam się (często/czasami) tak robić! A okładki Dwukropek zawsze ma fantastyczne. Środki jeszcze lepsze. Przekonajcie się sami! – zachęca Jacek Cukrowicz.
Pod nowym szyldem wydawniczym będą ukazywać się najważniejsze i najlepsze serie współczesnej literatury dla dzieci i młodzieży, a wśród nich m.in. „Przygody Lottie Lipton”, „Zbrodnia niezbyt elegancka”, „Gustaw Gloom”, „Jak zostać pisarzem” oraz „Wielcy Odkrywcy”. Dotychczas ukazało się już 6 tytułów: „Gustaw Gloom i Czarny Porywacz”, „Zbrodnia niezbyt elegancka”, „Zbrodnia nie przystoi damie”, „Rupieciarz i kapsuła czasu”, „Zagubieni na pustyni strachu”, 2 tomy „Przygód Lottie Lipton” – „Klątwa egipskiego kota” oraz „Tajemnica Kamienia”.
– Nie zwalniamy tempa i na fali dotychczasowych sukcesów planujemy kolejne publikacje. Oprócz już wspomnianych książek licencyjnych będących kontynuacją wydanych już serii ciągle poszukujemy nowych inspiracji na miarę „Podróżowników” – dodaje Jacek Cukrowicz.
Już niebawem nakładem Dwukropka ukażą się także książki polskich autorów. W maju planowana jest premiera „Wielkich Odkrywców”, serii autorstwa Marcina Jamkowskiego, wieloletniego redaktora naczelnego „National Geographic”, podróżnika i pasjonata w swojej pracy. Warto również dodać, że została ona zilustrowana przez Karola Banacha, którego prace były publikowane m.in. na łamach „Washington Post”. Kolejnym hitem wiosny będzie „Mateusz na tropie św. Graala”. Tu z kolei autorem, a zarazem narratorem jest Mateusz Pyrek, rezolutny siedmiolatek, który niczym Indiana Jones, podąża śladami św. Graala udając się w podróż przez niemal całą Europę.
Grupa MAC S.A. – www.mac.pl - należy do czołówki wydawców w Polsce. Jest firmą rodzinną, ze stuprocentowym polskim kapitałem. W swoim portfolio, oprócz oferty edukacyjnej, posiadamy również szeroki wybór literatury dla dzieci oraz książek ilustrowanych.
Zapraszamy do odwiedzenia profilu Dwukropka na portalu Facebook: https://www.facebook.com/wydawcadwukropek/