Droga innowacji
Rok wydania | 2010 |
Autorzy |
Kto z nas, by nie chciał pracować ciężko, bawić się i zmieniać świat? Ta książka traktuje o poszukiwaniu pomysłów, które mają szanse zmienić świat, i wyboistej drodze ich realizacji w biznesie. Bazuje na osobistych doświadczeniach i wiedzy, którą autor miał okazję sprawdzić w praktyce. Jest to także świadectwo czasu przełomu technologicznego i cywilizacyjnego, który stał się udziałem naszego pokolenia. Głównym „bohaterem” książki jest innowacja, nowatorskie rozwiązania, które pozwalają osiągać sukces w biznesie, wywierać wpływ na rzeczywistość i cieszyć się tym. Strategia innowacji, czyli umiejętność znajdowania i wdrażania nowatorskich pomysłów, jest najlepszym napędem wzrostu przedsiębiorstw i całej gospodarki.
Numer ISBN | 978-83-60652-90-9 |
Wymiary | 160x235 |
Gatunek | Organizacja i zarządzanie,Ekonomia,Psychologia,Poradniki,Biznes,Socjologia |
Oprawa | 7 |
Liczba stron | 456 |
Podziel się opinią
Komentarze