Doświadczenie APPLE. Tajniki zdobywania niewiarygodnej lojalności klientów
Tytuł oryginalny | The Apple Experience Secrets to Building Insanely Great Customer Loyalty |
Forma wydania | Książka |
Rok wydania | 2013 |
Autorzy | |
Kategoria | |
Wydawnictwo |
Odmień oblicze swojej firmy! Osiągaj zadowolenie klientów oraz zyski na poziomie Apple. Dzięki niniejszej książce osiągniesz większy zwrot z inwestycji w działalność w dziedzinie handlu detalicznego, wprowadzając dodatkową wartość do każdej interakcji z klientem. Co więcej, wszystkie firmy nawiązujące bezpośredni kontakt z ludźmi – czy to z klientami, czy z pracownikami – mogą zastosować opisane tu techniki i osiągnąć dominację na swoim rynku na poziomie Apple, wzbogacając życie innych, wzmacniając ich lojalność oraz definiując na nowo doświadczenie oferowane klientowi. Carmine Gallo przeprowadził rozmowy z profesjonalistami wszelkich szczebli, którzy przyglądają się działalności Apple. Poświęcił też setki godzin na obserwacje funkcjonowania sklepów Apple oraz zgłębianie wizji i filozofii tej firmy. Posługując się uzyskanymi w ten sposób informacjami i danymi, dokonuje szczegółowej analizy modelu Apple skoncentrowanego na kliencie i na tej podstawie formułuje praktyczny plan działania, nawiązujący do trzech podstawowych obszarów: inspirowanie klienta wewnętrznego za pomocą szkoleń, wsparcia i odpowiednich działań w zakresie komunikacji, prowadzące do powstania „pętli sprzężenia zwrotnego”, dzięki której poprawiają się wyniki na wszystkich poziomach organizacji, inspirowanie klienta zewnętrznego dzięki atrakcyjnym historiom marki i wysokiemu poziomowi sprzedawców, którzy pracują zgodnie z modelem pięciu kroków obsługi APPLE: podchodzą, sondują, przedstawiają, słuchają i ciepło żegnają klienta, miejsce akcji – należy zadbać o wszystkie szczegóły związane z tworzeniem maksymalnie wciągającego otoczenia, w którym klient może zobaczyć twoje produkty, dotknąć ich i dowiedzieć się o nich czegoś nowego. To nie tylko książka dla firm z branży handlu detalicznego. Przyda się w każdej firmie, która ma kontakt z ludźmi. Tak naprawdę jej głównym tematem nie jest Apple, lecz oferowanie klientowi najlepszego możliwego doświadczenia. Tony Hsieh, autor bestsellera „New York Timesa” Dawaj innym szczęście, dyrektor generalny Zappos.com, Inc.
Numer ISBN | 978-83-7746-436-6 |
Wymiary | 158x233 |
Oprawa | twarda z obwolutą |
Liczba stron | 250 |
Język | polski |
Podziel się opinią
Komentarze