Doskonała obsługa klienta
Rok wydania | 2002-11-27 |
Autorzy |
Nawet najlepiej zarządzana firma straci udziały w rynku, jeśli nie spełni podstawowego warunku - nie zapewni dobrej obsługi klienta.
Bo to klienci decydują o powodzeniu firmy, wysokości sprzedaży i zyskach.
Książeczka ta zawiera wskazówki:
- jak dbać o klientów
- jak zbierać informacje o firmie
- jak je wykorzystać w działaniach marketingowych
- jak zachęcić pracowników do utrzymywania wysokich standardów obsługi klienta, a także wykazania się większą nawet aktywnością, niż to przewidują procedury Napisana prostym językiem, może służyć przede wszystkim - właścicielom firm, pracownikom, a nawet szukającym pracy.
Numer ISBN | 83-7301-306-7 |
Wymiary | 110x195 |
Gatunek | Organizacja i zarządzanie |
Oprawa | 1 |
Liczba stron | 145 |
Podziel się opinią
Komentarze