Trwa ładowanie...
dsvmv0d
06-08-2010 00:00

Dorośli reklamują, dzieci kupują. Kindermarketing i psychologia

książka
Oceń jako pierwszy:
dsvmv0d
Dorośli reklamują, dzieci kupują. Kindermarketing i psychologia
Autorzy
Inne
Źródło: Inne

Reklamy kierowane do dzieci wywołują dużo emocji i kontrowersji, traktowane są jako ogromne zagrożenie społeczne. Głównego winowajcę upatruje się w mediach – propagujących konsumpcyjny styl życia i odpowiedzialnych za materialistyczną postawę najmłodszych. Książka Dorośli reklamują, dzieci kupują opisuje wpływ działań marketingowych na dzieci i młodzież w sposób obiektywny, na podstawie rzetelnych badań. Przedstawiono w niej: kształtowanie się zachowań konsumenckich (głównie wpływ rodziców, rówieśników, mediów); działania marketingowe adresowane do dzieci (reklama, marketing wirusowy, szeptany, peer-to-peer itp.); pozytywne i negatywne społeczne konsekwencje reklamy kierowanej do dzieci i młodzieży; praktyczne wskazówki, jak reagować na działania nieetyczne lub naruszające zapisy prawne. Książka ta może służyć jako rodzaj poradnika dla rodziców, podpowiadającego, jak pomagać własnym dzieciom w odnalezieniu się w świecie konsumpcji. Dzięki książkom takim jak ta możliwy jest – choć brzmi to dzisiaj jak
oksymoron – konsumeryzm rozumny. Jest to w istocie pierwszy w Polsce podręcznik wychowania do życia w społeczeństwie konsumpcyjnym.

Dorośli reklamują, dzieci kupują. Kindermarketing i psychologia
Numer ISBN

978-83-7383-458-3

Wymiary

165x235

Gatunek

Psychologia

Oprawa

1

Liczba stron

182

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
dsvmv0d
dsvmv0d
dsvmv0d