Trwa ładowanie...
dbyulev
06-08-2010 00:00

Dorośli reklamują, dzieci kupują. Kindermarketing i psychologia

książka
Oceń jako pierwszy:
dbyulev
Dorośli reklamują, dzieci kupują. Kindermarketing i psychologia
Autorzy
Inne
Źródło: Inne

Reklamy kierowane do dzieci wywołują dużo emocji i kontrowersji, traktowane są jako ogromne zagrożenie społeczne. Głównego winowajcę upatruje się w mediach – propagujących konsumpcyjny styl życia i odpowiedzialnych za materialistyczną postawę najmłodszych. Książka Dorośli reklamują, dzieci kupują opisuje wpływ działań marketingowych na dzieci i młodzież w sposób obiektywny, na podstawie rzetelnych badań. Przedstawiono w niej: kształtowanie się zachowań konsumenckich (głównie wpływ rodziców, rówieśników, mediów); działania marketingowe adresowane do dzieci (reklama, marketing wirusowy, szeptany, peer-to-peer itp.); pozytywne i negatywne społeczne konsekwencje reklamy kierowanej do dzieci i młodzieży; praktyczne wskazówki, jak reagować na działania nieetyczne lub naruszające zapisy prawne. Książka ta może służyć jako rodzaj poradnika dla rodziców, podpowiadającego, jak pomagać własnym dzieciom w odnalezieniu się w świecie konsumpcji. Dzięki książkom takim jak ta możliwy jest – choć brzmi to dzisiaj jak
oksymoron – konsumeryzm rozumny. Jest to w istocie pierwszy w Polsce podręcznik wychowania do życia w społeczeństwie konsumpcyjnym.

Dorośli reklamują, dzieci kupują. Kindermarketing i psychologia
Numer ISBN

978-83-7383-458-3

Wymiary

165x235

Gatunek

Psychologia

Oprawa

1

Liczba stron

182

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
dbyulev
dbyulev
dbyulev
dbyulev

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj