Trwa ładowanie...
d4h2l57
15-04-2010 00:00

Dogoterapia we wspomaganiu nauki i usprawnianiu techniki czytania

książka
Oceń jako pierwszy:
d4h2l57
Dogoterapia we wspomaganiu nauki i usprawnianiu techniki czytania
Autorzy
Inne
Źródło: Inne

Publikacja została opracowana w oparciu o wiedzę na temat czytania globalnego. Ćwiczenia opracowana tak, by mógł w nich uczestniczyć pies, którego obecność podtrzymuje u dzieci zainteresowanie i motywację do nauki. Autorka zwróciła też uwagę na rolę relaksu, koncentracji i rozgrzewki mentalnej w nauce i podała praktyczne ćwiczenia. Książka zawiera wiele pomysłów, ćwiczeń, a ich realizowanie to prawdziwa zabawa w czytanie. Praca przedstawia kilka zasad, dzięki którym każdy pedagog i rodzic będzie mógł skuteczniej wspierać dziecko w nauce czytania. Książka ta może stanowić źródło inspiracji i poszukiwań nowych metod w pracy z dziećmi.

W rozdziale pierwszym Autorka ukazuje źródła i przyczyny trudności dziecka w nauce czytania. W drugim – wskazuje zalety oraz zasady pracy z udziałem psa, jak również podaje konkretne przykłady działań edukacyjnych, które zostały oparte na wybranym materiale metodycznym. W „Dodatkach” Autorka zamieszcza materiały pomocne do prowadzenia zajęć: scenariusze, karty pracy, testy.

Publikacja powinna zainteresować: rodziców, pedagogów, pedagogów specjalnych i inne osoby szukające informacji na temat alternatywnych metod nauczania wspomagających rozwój dzieci zdrowych i niepełnosprawnych, rodzice dzieci z niepełnosprawnością, pracownicy i studenci uczelni pedagogicznych, a także nauczyciele przedszkoli i szkół podstawowych specjalnych i z oddziałami integracyjnymi.

Dogoterapia we wspomaganiu nauki i usprawnianiu techniki czytania
Numer ISBN

978-83-7587-017-6

Wymiary

175x250

Gatunek

Metodyka

Oprawa

1

Liczba stron

104

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d4h2l57
d4h2l57
d4h2l57