Trwa ładowanie...
d2d96f6
15-04-2010 00:00

Długi ogon. Ekonomia przyszłości - każdy konsument ma głos

książka
Oceń jako pierwszy:
d2d96f6
Długi ogon. Ekonomia przyszłości - każdy konsument ma głos
Tytuł oryginalny

The Long Tail: Why the Future of Business Is Selling Less of More

Autorzy
Inne
Źródło: Inne

Co się stanie, gdy każdy konsument będzie mógł mieć wszystko, o czym tylko zamarzy? Gdy na przykład grupa nastolatków uzyska możliwości techniczne pozwalające na nagrywanie piosenek czy filmów, do których dystrybucji posłuży się Internetem - i to dokładnie na tych samych warunkach, z jakich korzystają obecnie największe wytwórnie branży rozrywkowej?

Chris Anderson przedstawia przyszłość handlu i kultury. Według jego teorii, rola produktów tworzących czoło list sprzedaży będzie stopniowo malała na rzecz ogromnej liczby dzieł traktowanych dotąd jako tło. Posługując się przykładami ze świata filmu, książki i muzyki, pokazuje, w jaki sposób Internet przyczynia się do budowania nowej struktury handlu, gdzie połączona wartość dóbr nie cieszących się szczególnym powodzeniem (jest ich bardzo wiele), przekracza wartość sprzedaży niewielkiej liczby bestsellerów czy hitów. Anderson przedstawia to zjawisko za pomocą wymyślonego przez siebie terminu - długi ogon - który robi zawrotną karierę na całym świecie.

Długi ogon. Ekonomia przyszłości - każdy konsument ma głos
Numer ISBN

978-83-7278-272-4

Wymiary

145x205

Gatunek

Organizacja i zarządzanie

Oprawa

1

Liczba stron

364

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2d96f6
d2d96f6
d2d96f6
d2d96f6

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj