Trwa ładowanie...
d2fix7y
15-04-2010 00:00

Dlaczego przywiązujemy się do marki?

książka
Oceń jako pierwszy:
d2fix7y
Dlaczego przywiązujemy się do marki?
Autorzy
Inne
Źródło: Inne

Konsument musi dzisiaj dokonywać wyboru między licznymi produktami. Duża ich część zaspokaja te same potrzeby w podobny sposób. Firmy, posługując się różnymi technikami, zachęcają nabywców do zakupu swoich towarów. Wyobrażenia sprzedawane wraz z rzeczywistymi towarami to marki produktów wszechobecne na dzisiejszym rynku. Szczególnie ciekawym problemem w tej dziedzinie są psychologiczne wyznaczniki przywiązania do marki.

Dlaczego przywiązujemy się do marki?
Numer ISBN

83-600-8310-X

Wymiary

170x240

Gatunek

Organizacja i zarządzanie

Oprawa

6

Liczba stron

160

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2fix7y
d2fix7y
d2fix7y