Diagnoza logopedyczna. Podręcznik akademicki
Rok wydania | 2011 |
Autorzy |
Do udzielenia skutecznej pomocy osobom z zaburzeniami mowy niezbędne jest fachowe rozpoznanie problemu na podstawie objawów, wywiadów i odpowiednich badań. Krótko mówiąc: konieczne jest postawienie trafnej diagnozy logopedycznej.
W niniejszym podręczniku logopedzi praktycy przedstawiają hipotezy, koncepcje i modele diagnozy, a także omawiają pomocne narzędzia i sprawdzone metody diagnostyczne. Pokazują, jak dotrzeć do sedna problemu i jak opracować dla pacjenta plan działań naprawczych.
Poszczególne rozdziały dotyczą między innymi diagnozy zaburzeń artykulacji, niepłynności mówienia czy psychogennych zaburzeń mowy, a także terapii dzieci z rozszczepem podniebienia oraz mających trudności w nabywaniu kompetencji komunikacyjnych i borykających się z dysleksją. Podręcznik jest przeznaczony dla studentów logopedii oraz logopedów pracujących w zawodzie.
Numer ISBN | 978-83-7489-206-3 |
Wymiary | 165x235 |
Gatunek | Medycyna, zdrowie, diety,Podręczniki akademickie,Medycyna, zdrowie, diety,Podręczniki akademickie |
Oprawa | 6 |
Liczba stron | 528 |
Inne wydania | Sopot - 2011-12-08 |
Podziel się opinią
Komentarze