Trwa ładowanie...
d1lyriq
10-08-2011 00:00

Decyzje zakupowe konsumentów a systemy komunikowania

książka
Oceń jako pierwszy:
d1lyriq
Decyzje zakupowe konsumentów a systemy komunikowania
Rok wydania
Autorzy
Inne
Źródło: Inne

W dobie, gdy konsument przestał być biernym odbiorcą reklam czy innych działań marketingowych zachęcających go do zakupu, a stał się bardziej niż kiedykolwiek świadomym uczestnikiem rynku dążącym do „przejęcia kontroli” nad informacją o produkcie i jego oferencie, firmy zaczęły przywiązywać większą wagę do budowania z nim trwałych relacji poprzez sprawną komunikację.

Współczesny konsument sam bowiem wyznacza zakres wiedzy, która jest mu niezbędna do podjęcia decyzji o zakupie, a oferent produktu powinien mu to umożliwić poprzez tworzenie zintegrowanych systemów komunikowania. W niniejszej książce przedstawiono systemy i źródła informacji, wpływające na decyzje zakupowe konsumentów, ze szczególnym zwróceniem uwagi na występujące zróżnicowanie.

Materiał empiryczny został skonfrontowany z istniejącymi możliwościami korzystania z wielorakich źródeł informacji – zarówno tych tworzonych przez oferentów produktów, jak i tych, na które nie mają oni wpływu lub wpływają w sposób pośredni. Uwzględnia również świadomość polskich konsumentów w tym zakresie.

Decyzje zakupowe konsumentów a systemy komunikowania
Numer ISBN

978-83-7722-148-8

Wymiary

145x215

Gatunek

Organizacja i zarządzanie,Ekonomia,Biznes

Oprawa

6

Liczba stron

312

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1lyriq
d1lyriq
d1lyriq