Dawaj innym szczęście. Ścieżka pasji, zysku i celu
| Tytuł oryginalny | Delivering Happiness: A Path to Profits, Passion, and Purpose |
| Rok wydania | 2010 |
| Autorzy |
- Zapłać nowo zatrudnionym pracownikom 2000 dolarów za odejście.
- Uczyń obsługę klienta odpowiedzialnością całej firmy – nie tylko działu.
- Skup się na kulturze firmy jako na priorytecie nr 1. *Wykorzystaj badania nauki o szczęściu do prowadzenia biznesu.
- Pomóż pracownikom rozwijać się – zarówno osobiście, jak i zawodowo.
- Staraj się zmienić świat.
Aaa, i zarabiaj pieniądze…
Brzmi jak kompletne szaleństwo? Są to wszystko standardowe procedury operacyjne w Zappos, internetowej firmie detalicznej, która zarabia ponad miliard dolarów w sprzedaży brutto rocznie. Po zadebiutowaniu w roku 2009 jako najwyżej plasująca się nowa firma na corocznej liście „Najlepsze firmy, dla których warto pracować” magazynu „Fortune” Zappos zostało przejęte przez Amazon w transakcji wycenionej na ponad 1,2 miliarda dolarów w dniu zamknięcia.
| Numer ISBN | 978-83-62195-81-7 |
| Wymiary | 165x240 |
| Gatunek | Ekonomia,Biznes |
| Oprawa | 7 |
| Liczba stron | 268 |
Podziel się opinią
Komentarze