Trwa ładowanie...
d2dx1s4
14-04-2021 10:00

Cyferki. Gryzmołki. Kapitan Nauka

książka
Oceń jako pierwszy:
d2dx1s4
Materiały prasowe
Źródło: Materiały prasowe

„Gryzmołki. Cyferki” (3–6 lat) to zestaw 60 kreatywnych zadań, które wprowadzą przedszkolaki w świat matematyki poprzez zabawę. Łamigłówki opracowane przez nauczycielki edukacji wczesnoszkolnej pomogą wprowadzić dzieci w świat liczb w atrakcyjny sposób, tak by matematyka kojarzyła im się pozytywnie. Zadania rozwijają przy tym umiejętność liczenia, dodawania i odejmowania w zakresie 1–10 oraz myślenia logicznego i grafopercepcji.

Trening myślenia matematycznego

Gdzie na obrazku ukryła się cyfra cztery? Ile kotków zmieściło się w koszyku? Jaka liczba powstanie przez zapisanie obok siebie cyfr 1 i 0? Jak połączyć kropki, aby powstał robot? „Gryzmołki. Cyferki” (3–6 lat) to świetne przygotowanie przedszkolaków do nauki liczenia i wykonywania prostych działań arytmetycznych.

Zadania polegają m.in. na pisaniu cyfr po śladzie, liczeniu przedmiotów, dodawaniu i odejmowaniu w zakresie 1–10, porównywaniu obiektów, uzupełnianiu i kontynuowaniu sekwencji, wskazywaniu obiektu niepasującego do pozostałych, zabawie z odbiciami lustrzanymi czy rozpoznawaniu figur geometrycznych. Zagadki ćwiczą w ten sposób rozumienie poleceń, myślenie logiczne oraz grafopercepcję.

W zestawie znajduje się 60 zadań na kartach zmywalnych oraz flamaster suchościeralny, dzięki czemu ćwiczenia można rozwiązywać wielokrotnie. Wszystkie zadania zostały opracowane przez nauczycielki edukacji wczesnoszkolnej: Bożenę Dybowską i Justynę Perkuszewską-Staniszewską, oraz zilustrowane przez Ewę Brzozowską.

Rozwój:

nauka liczenia, dodawanie i odejmowanie, grafopercepcja, myślenie logiczne

Autorzy

Bożena Dybowska – nauczycielka i pasjonatka edukacji wczesnoszkolnej, prowadzi zajęcia plastyczne i techniczne rozwijające twórcze zdolności dzieci.

Justyna Perkuszewska-Staniszewska – nauczycielka informatyki i edukacji wczesnoszkolnej. Pasjonuje się programowaniem.

Ewa Brzozowska – Surface Pattern Designer, graficzka komputerowa i ilustratorka. Z wykształcenia informatyczka, z pasji – artystka.

W serii również:

Gryzmołki Literki

Gryzmołki Zwierzęta

Gryzmołki Angielski

Cyferki. Gryzmołki. Kapitan Nauka
Numer ISBN

978-83-66610-68-2

Wymiary

160x130

Oprawa

twarda

Liczba stron

60

Język

polski

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2dx1s4
d2dx1s4
d2dx1s4
d2dx1s4
d2dx1s4

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj