Coś za coś. Wszechobecny konflikt pomiędzy jakością a dostępnością
Tytuł oryginalny | Trade-Off. Why Some Things Catch On, and Others Don't |
Rok wydania | 2009 |
Autorzy |
Dlaczego niektóre produkty odnoszą sukces, a inne nie?
Znalezienie odpowiedzi na to pytanie uświadomi nam, czemu Hollywood zaczęło nas zasypywać filmami 3-D, gdzie tkwi przyczyna wielkiej porażki firmy Motorola i jaki błąd popełnił Ozzy Osbourne. Poszukiwania odpowiedzi rozpoczyna w miejscu zaskakującym - na planie filmu Avatar.
Co jest ważniejsze, aby odnieść sukces: dostępność czy jakość produktu?
Kevin Maney przygląda się wzlotom i upadkom firm takich jak Apple, Kodak, IBM czy Electronic Arts. Dzięki niemu możemy krok po kroku prześledzić decyzje, które doprowadziły do największych sukcesów i klęsk rekinów biznesu.
Numer ISBN | 978-83-240-1620-4 |
Wymiary | 160x240 |
Gatunek | Ekonomia |
Oprawa | 7 |
Liczba stron | 216 |
Podziel się opinią
Komentarze