Trwa ładowanie...
d1jhs5c
15-04-2010 00:00

Controlling operacyjny w przedsiębiorstwie. Centra odpowiedzialności w teorii i praktyce

książka
Oceń jako pierwszy:
d1jhs5c
Controlling operacyjny w przedsiębiorstwie. Centra odpowiedzialności w teorii i praktyce
Autorzy
Inne
Źródło: Inne

Rozwój gospodarki rynkowej, perspektywa wejścia do Unii Europejskiej czy proces globalizacji narzucają konieczność wykorzystania takich metod zarządzania przedsiębiorstwami, które czynią je organizacjami dynamicznymi o dużej zdolności reagowania na zmiany otoczenia i odpowiadania na wyzwania rynkowe. Przy ciągłej zmianie warunków otoczenia kontrola jakości podejmowanych decyzji powinna być prowadzona na bieżąco. Pomocny w tym obszarze może być controlling, który pomaga na bieżąco kontrolować słuszność podejmowanych decyzji. Umożliwia sprawdzenie prawidłowości procesów gospodarczych; dostarcza różnym szczeblom wieloprzekrojowych informacji niezbędnych w zarządzaniu przedsiębiorstwem z nastawieniem na przyszłość; ułatwia stworzenie właściwego układu kompetencji i odpowiedzialności na różnych szczeblach zarządzania; jasny układ kompetencji i odpowiedzialności ułatwia ocenę skuteczności i efektywności funkcjonowania centrów odpowiedzialności oraz kierujących nimi menedżerów. Stabilne funkcjonowanie
przedsiębiorstwem zapewnia realizacja przedsięwzięć przyjętych w strategii firmy oraz osiągnięcie założonych w niej wyników finansowych.

Controlling operacyjny w przedsiębiorstwie. Centra odpowiedzialności w teorii i praktyce
Numer ISBN

83-01-13893-9

Wymiary

165x235

Gatunek

Organizacja i zarządzanie

Oprawa

1

Liczba stron

424

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1jhs5c
d1jhs5c
d1jhs5c