Trwa ładowanie...
d47d4mp
04-02-2020 16:33

Co klient chce ci powiedzieć. Jak stać się kluczowym dostawcą

książka
Oceń jako pierwszy:
d47d4mp
Co klient chce ci powiedzieć. Jak stać się kluczowym dostawcą
Tytuł oryginalny

What the customer wants you to know

Forma wydania

Książka

Rok wydania
Autorzy
Kategoria
Wydawnictwo
Materiały prasowe
Źródło: Materiały prasowe

Coraz częściej proces sprzedaży staje się wojną o ceny — frustrującą i nieprzyjemną walką, która zabija całą związaną ze sprzedażą przyjemność. Można jednak myśleć o sprzedaży w lepszy sposób, jak podpowiada Ram Charan, znany z wyjaśniania i rozwiązywania trudnych problemów biznesowych. Co chce ci powiedzieć klient? Chce, żebyś wiedział, na czym polega jego działalność i pomógł mu w jej rozwijaniu. Wydaje się to proste, ale tkwi w tym pewien haczyk: nie da się tego osiągnąć stosując tradycyjne podejście do sprzedaży. Zamiast od swojego produktu lub usługi, zacznij od problemów klienta. Skoncentruj się na tym, żeby zostać jego zaufanym partnerem, kimś, do kogo może się zwrócić w poszukiwaniu twórczych, opłacalnych rozwiązań. Opracujesz je w oparciu o dogłębną znajomość jego wartości, celów, problemów i klientów. Ta książka opisuje nowe podejście do sprzedaży — nazywane przez Charana sprzedażą tworzącą wartość — które, choć radykalne, jest jednocześnie praktyczne. Ten nowy model sprzedaży przeszedł już próbę ognia w firmach z różnych branż, m. in. w Unifi, MeadWestvaco i Thomson Financial. Pozwoli ci: • pogłębić wiedzę o problemach klientów • zrozumieć, jak naprawdę są podejmowane decyzje w firmie klienta • pomóc klientowi w zwiększeniu marży zysku i przychodów • połączyć sprzedaż z innymi kluczowymi działami, np. finansami i produkcją • opracować nowe oferty, dopasowane do potrzeb klienta • nie martwić się o ceny Sprzedaż tworząca wartość pomaga ci wyrwać się z piekła utowarowienia i niskich cen. Wyróżnia cię na tle konkurencji i wprowadza na drogę do lepszych cen, wyższych marży zysku i większego wzrostu przychodów, zbudowanych w oparciu o obustronnie korzystne relacje z klientem, które z czasem się pogłębiają. Kiedyś każda firma będzie uważniej słuchać klienta, a każdy menedżer będzie mieć świadomość, że sprzedażą powinni się zajmować wszyscy, nie tylko dział sprzedaży. A tymczasem ta książka otworzy ci oczy i pokaże, jak zacząć.

Co klient chce ci powiedzieć. Jak stać się kluczowym dostawcą
Numer ISBN

978-83-61040-76-7

Wymiary

141x218

Oprawa

miękka ze skrzydełkami

Liczba stron

152

Język

polski

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d47d4mp
d47d4mp
d47d4mp
d47d4mp
d47d4mp

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj