Billboard! Reklama otwartej przestrzeni
Tytuł oryginalny | Advertising Outdoors. Watch this Space! |
Autorzy |
Reklama w otwartej przestrzeni to jedna z najstarszych i najbardziej zrozumiałych form informowania. Komercyjne komunikaty są wszechobecne – począwszy od rzymskich tablic na murach po dzisiejsze olbrzymie ekrany wideo i laserowe projekcje na Times Square czy Piccadilly Circus.
Książka analizuje to dynamiczne, ekscytujące medium, którego historia pozostaje w dużej mierze nieudokumentowana i środowisko, w którym jest prezentowana. Daje świadectwo sztuce i geniuszowi dyrektorów artystycznych i copywriterów, którzy poddają pomysły i tworzą przedmioty sztuki w wielkich formatach: na billboardach, karoseriach autobusów, pudłach ciężarówek, wagonach pociągów, budkach telefonicznych, taksówkach czy samolotach.
Numer ISBN | 83-01-14615-X |
Wymiary | 240x280 |
Gatunek | Organizacja i zarządzanie |
Oprawa | 3 |
Liczba stron | 240 |
Podziel się opinią
Komentarze