Trwa ładowanie...
d3khkfx
06-09-2012 00:00

Badanie rynkowe po polsku

książka
Oceń jako pierwszy:
d3khkfx
Badanie rynkowe po polsku
Rok wydania
Autorzy
Wydawnictwo
"__wlasne
Źródło: "__wlasne

Badania rynkowe - ważny temat dla wszystkich, których losy zawodowe są jakkolwiek związane z marketingiem, reklamą, mediami czy sprzedażą, a także dla absolwentów i studentów nauk społecznych: socjologii, psychologii, ale również politologii i innych kierunków, w tym nauk ekonomicznych i ścisłych. To z grona tych osób najczęściej wywodzą się badacze rynku - pracownicy instytutów badawczych i firm korzystających z ich usług.

Książka ta to poradnik, który podpowiada, jak badania rynkowe wpisują się w kompleksowy proces planowania marketingowego. Pozwoli na wyrobienie sobie zdania co do doboru metod badawczych.

Odpowiada też na konkretne pytania, a wśród nich:
- Jak badać potencjał rynku i szacować wielkość niszy rynkowej?
- Jak wyznaczać elastyczność cenową?
- Jak oceniać kondycję marki?
- Jakimi sposobami bada się skuteczność reklamy?
- Na czym polegają badania mediów?
- Jakimi metodami można przeprowadzić te wszystkie rodzaje badań?

A co interesującego z badań rynkowych może czerpać tzw. "zwykły człowiek", niezwiązany zawodowo z żadną z powyższych dziedzin? Także ten temat został zasygnalizowany w książce. Nie można bowiem pominąć ważnej roli badań politycznych i badań opinii, dostarczających nam wszystkim wiedzy o tzw. klimacie opinii publicznej.

Słowem - o badaniach rynkowych mówimy zwięźle, po prostu i po polsku!

Badanie rynkowe po polsku
Numer ISBN

978-83-7556-308-5

Wymiary

145x235

Gatunek

Ekonomia,Poradniki,Biznes

Oprawa

1

Liczba stron

138

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3khkfx
d3khkfx
d3khkfx