Trwa ładowanie...
d4mz96n
24-05-2012 00:00

Badania marketingowe. Podstawy metodyczne

książka
Oceń jako pierwszy:
d4mz96n
Badania marketingowe. Podstawy metodyczne
Autorzy
"__wlasne
Źródło: "__wlasne

Badania marketingowe stanowią jeden z najważniejszych elementów działań marketingowych w każdym przedsiębiorstwie. Dostarczają decydentom informacji zastępujących intuicję i rutynowe doświadczenie, które może być zawodne. Treścią czwartego, zmienionego wydania podręcznika są znane i powszechnie stosowane metody badań marketingowych. Układ książki wyznaczają kolejne etapy procesu badawczego:

- projektowanie badania marketingowego (w tym dobór próby i budowa instrumentu pomiarowego),
- zbieranie danych ze źródeł wtórnych i pierwotnych,
- redukcja i analiza danych,
- prezentacja i ocena wyników badania marketingowego.

Książka jest przeznaczona dla studentów i pracowników naukowych z różnych typów uczelni. Mogą z niej również skorzystać praktycy – specjaliści w zakresie badań marketingowych – prowadzący badania własne lub kierujący pracami badawczymi, a także menedżerowie firm odpowiedzialni za nadzorowanie i zlecanie badań marketingowych w przedsiębiorstwach.

Badania marketingowe. Podstawy metodyczne
Numer ISBN

978-83-208-1941-0

Wymiary

162x237

Gatunek

Organizacja i zarządzanie,Ekonomia,Biznes

Oprawa

1

Liczba stron

548

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d4mz96n
d4mz96n
d4mz96n