Trwa ładowanie...
d2tiagj
15-04-2010 00:00

Badania marketingowe. Od teorii do praktyki

książka
Oceń jako pierwszy:
d2tiagj
Badania marketingowe. Od teorii do praktyki
Rok wydania
Autorzy
Inne
Źródło: Inne

Ta książka jest efektem pracy i ogromnego zaangażowania. To również dowód, że środowisko badaczy marketingowych ma duży potencjał, którego podstawą jest wiedza, doświadczenie i gotowość do ciągłego podejmowania nowych wyzwań. Publikację tę stworzyli ludzie reprezentujący różne firmy badawcze, pokazując tym samym, że ta inicjatywa wykracza daleko poza ramy biznesowej konkurencji.

Badania marketingowe. Od teorii do praktyki
Numer ISBN

83-7489-003-7

Wymiary

170x240

Gatunek

Organizacja i zarządzanie,Psychologia

Oprawa

6

Liczba stron

268

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2tiagj
d2tiagj
d2tiagj