Badania fokusowe
Tytuł oryginalny | Doing Focus Groups |
Rok wydania | 2008 |
Autorzy |
Badania fokusowe, inaczej zogniskowane wywiady grupowe, to jedna z najbardziej popularnych metod badawczych, stosowanych szeroko w badaniach socjologicznych, psychologicznych i marketingowych. Autorka w książce pokazuje, jak zaplanować i efektywnie przeprowadzić takie badania. Daje wskazówki, jak zapanować nad dyskusją w grupie, a także przedstawia możliwości i ograniczenia tej konkretnej metody badawczej.
Rosaline Barbour – profesor University of Dundee, gdzie zajmuje się zdrowiem publicznym. Autorka wielu publikacji na temat metod badań jakościowych, zwłaszcza zastosowania grup fokusowych w badaniach medycznych.
Numer ISBN | 978-83-01-16539-0 |
Wymiary | 145x205 |
Gatunek | Literatura popularnonaukowa,Socjologia |
Oprawa | 1 |
Liczba stron | 272 |
Podziel się opinią
Komentarze