Architektura korporacyjna jako strategia
Tytuł oryginalny | Enterprise Architecture As Strategy |
Rok wydania | 2006 |
Autorzy |
W oparciu o przykłady wielu światowych przedsiębiorstw autorzy pokazują, w jaki sposób architektura korporacyjna podnosi zyskowność i skraca czas wprowadzania produktu na rynek, a jednocześnie poprawia realizację strategii i obniża koszty IT. Poprzez drobiazgowe studia przypadków i ciekawe omówienia książka prezentuje, jak: ocenić aktualną architekturę korporacyjną firmy; sformułować model operacyjny, czyli uproszczoną lecz wyraźną wizję, w jaki sposób firma ma działać, przetrwać i osiągać wzrost; wdrażać model operacyjny za pośrednictwem architektury korporacyjnej; czerpać korzyści z architektury korporacyjnej. Architektura korporacyjna jako strategia zawiera przesłanie, które stoi w sprzeczności z intuicją, lecz jest bardzo ważne: udana realizacja strategii może w większym stopniu zależeć od modelu operacyjnego niż od samej strategii.
Numer ISBN | 978-83-60652-73-2 |
Wymiary | 155x235 |
Gatunek | Poradniki,Biznes |
Oprawa | 6 |
Liczba stron | 268 |
Podziel się opinią
Komentarze