Angielski w marketingu, promocji i reklamie. Insights into Marketing Vocabulary Learn, Manage, and Create
| Forma wydania | Książka |
| Rok wydania | 2019 |
| Autorzy | |
| Kategoria | |
| Wydawnictwo |
Książka służy doskonaleniu umiejętności posługiwania się językiem angielskim w życiu zawodowym.
Przeznaczona jest zarówno dla osób już aktywnych na ranku pracy w marketingu, promocji i reklamy, jak i dla studentów uczelni biznesowych. Koncentruje się na rozwijaniu umiejętności pisania tekstów i dokumentów branżowych: notatek służbowych, korespondencji, sprawozdań oraz innych umiejętności językowych: rozumienia tekstu czytanego i słuchanego, formułowania wypowiedzi ustnych. Zawiera ćwiczenia gramatyczno-leksykalne z naciskiem na nauczanie terminologii specjalistycznej z dziedziny: marketingu, promocji i reklamy, a w szczególności ćwiczenia doskonalące umiejętności niezbędne do analizy case studies, wprowadzania produktu na rynek, badania rynku, analizy SWOT oraz brainstorming sessions.
Książka jest napisana w American English ze względu na popularność tej odmiany języka angielskiego w marketingu. Załączone do książki gratisowe nagranie mp3 wykonał native speaker z wymową American English. Poziom językowy B1–B2. Autorki uczą Biznes English na Akademii Leona Koźmińskiego.
| Numer ISBN | 978-83-7561-990-4 |
| Wymiary | 165x235 |
| Oprawa | miękka ze skrzydełkami |
| Liczba stron | 280 |
| Język | polski |
Podziel się opinią
Komentarze